-litEN MORfiNbEStällNiNG-

2009-11-30 @ 12:19:14
Nu har jag suttit i soffan o sovit i en veckas tid,eftersom jag inte kan ligga ner, med risk för sönderhostade revben!! Att sitta o sova är inget att rekommendera, man sover i snitt 1 timme/dygn så man känner att man lever vill jag lova..
Men nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp så jag kan få lite hostmedicin med morfin, det brukar kunna lindra något iaf, plus att jag kanske kanske kan få ligga i sängen bredvid min karl igen, det blir lätt lite ensamt att sitta nere i soffan o vara vaken själv :(

Så, nu har jag klagat lite, jag brukar inte vara den som "känner efter", vi e ju som sagt rätt vana att inte få sova, om ni minns så var vi vakna dygnet runt i 3,5 månad.. Så att vara "lite sjuk" o få dålig sömn ett par veckor tar ingen skada av ;)

Får även lite andra sov piller under dagen, så jag har nåt innan jag kan hämta ut receptet på hostmedicinen (ska den hämtas ut på ica brukar det ju ta 1-2 dagar o jag pallar inte ta mig in till stan o uppsöka ett apotek, det gör jag bara för mina barns hälsa)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0