-litE MORGONbildER-

2009-11-05 @ 07:41:33

God morgon på er!!
Känner mig allt annat än utsövd men jag får väl skylla mig själv som valde att gå till sängs samma dygn som jag nu stigit upp ;)
Så nu är det bara att ta tag i dagen och försöka se pigg o glad ut!!

Hittade lite bilder från Sanna igår som jag snodde, bjuder på de här..




(Jättetrist att det var just Sanna som agerade fotograf eftersom hon då inte själv fick var med på en endaste bild, gäller även min yngsta son som sov mestades av tiden då kameran var framme, ser nu att han endast e med på den sista bilden ;)..)

Nu ska jag duscha med Vilmer o sen fixa hans lilla matsäck inför dagisutflykten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0