-käNNER MiG Så lAt-

2009-11-02 @ 09:26:41
Känner mig så lat idag.. Motivationen till allt verkar som bortblåst??!!
Iband är det nästan bättre att ha en himla massa "måsten" på sin lista, för då e man så illa tvungen att få tummen ur..... Men jag tror inte jag har några såna idag, ska bara göra iordning en gryta så pappan har lite matlåda när han far iväg o jobbar kväll sen!!

Igårkväll var det första gången sen vi började med sov-metoden, som vi struntade i kvällsbadet.. Jag var livrädd att Dogge inte skulle fatta att det innebar nattsovning då, men hör o häpna så sov han från 19 igår till 07.45 i morse!!
Så han fattade ;)

Tror Vanja skulle kika förbi här på förmiddagen o dricka lite kaffe!! Skönt att få prata av sig lite, känns som om mitt huvud sprängs av alla funderingar snart, å ibland måste man lätta på det trycket..
Både vill och vill inte att det ska bli torsdag??!! Kommer bli en riktigt jobbig dag men den tar vi då, ingen idé att må dåligt i förväg!!

Nu ska jag pussa sönder mitt Dogge barn, som bara ligger här o ser söt ut ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad händer på torsdag?? Kram kram och ha en bra dag!!

2009-11-02 @ 10:15:43
Postat av: MammaBulln

tänker på dig & finns här för dig :D pusspuss

2009-11-02 @ 11:19:47     URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Vanja

Tack för en super skönt förmiddag :) Bara lyft luren om de e nått, bra eller dåligt ;-) Jag svarar :) Puss

2009-11-02 @ 15:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0