-jUlGOdiS OCh ikEA-bOStAd-

2009-11-21 @ 09:39:02

Nu har vi vaknat här hemma..
Jag ringde Bvc igår o bad om att få Tavegyl till Vilmer, tack o lov så skrev de ut det så vi kunde åka in till stan o hämta det!! Det hjälpte nog till en del eftersom han kunde sova lite i natt ;)

Nu ska vi alldelles strax börja med lite julgodis-bak tänkte jag!!
Tar det idag o bullarna i morgon, eftersom jag helt tappat minnet o därför glömde köpa jäst igår..

Förresten JOhanna så sökte jag på "ditt Leila recept" nyss o det lät ju skitgott ;)
Kanske måste inhandla saker o testa även de kakorna??!!

Tack för tipset!!

Pappan ska in o försöka boka en bostad till oss, vi har gjort en intresseanmälan på detta nybygge men man måste även infinna sig i Uppsala på IKEA idag för att eventuellt kunna få köpa ett boende av dem ;)
Så nu håller vi tummarna för att vi blir dragna bland de första i lottdragningen!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att Vilmer fick sova lite bättre efter att ha fått Tavegyl. Ja, du hittade receptet, du bara måste prova det, det är sååå jäkla gott!! Men det står att det bara blir 12 kakor men jag brukar breda ut smeten lite tunnare och då blir det jättemånga rutor, sen blir det godare så tycker jag.Jag brukar använda vanlig blockchoklad, inte sån där superdyr, för det går ju åt en del! Lycka till! Ha en skön helg! Kram kram

2009-11-21 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0