-jäVlA SkitblOGG!!-

2009-11-23 @ 22:05:59
Nu börjar jag typ böla, har suttit ett bra tag o skrivit ett långt jävla inlägg och vad händer?????
Jag loggas helt plötsligt ut från hela blogg.se!!!!!
Ja, å eftersom det varken hann publiceras eller sparas så e det nu helt veck.. Blir så trött!!

Nu skiter jag i att ens försöka minnas hela texten jag knåpade ihop, ni får nöja er med 2 pics på mina sjuka/missnöjda barn istället..
I det förra inlägget, SOM FÖRSVANN skrev jag just om att det inte är så vidare muntert att ha ett vattkoppsbarn samtididigt som den andre är inne i någon av alla typ 100 perioder de går igenom under sitt första levnadsår.. Vet inte vad det är med honom, men han vägrar sova o är bara skrikig, kanske är tänder, kanske är förkylning?? Jag kan ju inte fråga direkt ;)

Jag har sprungit som en sköterska här hemma med alla möjliga preparat, Tavegyl, Alvedon o Mollipect, så nu hoppas vi på sömn hela natten ;)



Första bilden visar hur man får ett missnöjt barn någorlunda mera tyst under tiden man lagar mat ;)
Å bilden längst ner visar en prickig Vilmer på hans vattkoppsdag nr 2, det kom flera efter det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0