-idAG VAR dEt dAGS-

2009-11-03 @ 20:53:27
Idag var det dags för lite invägning hos Bvc-Ewa!! Robin tog Dogge barnet o Johan tog Hampus barnet o for ner (de hade lustigt nog fått samma tider, men givetvis hos olika sköterskor då)..
Jag o Linnea fick äran att bara vara, en stund!!
Å hem kom en knappt halvkilos tyngre bebis (han hade gått upp nästan ett halvt kilo på en månad) ;)

Douglas vägde nu 9250 o var 72 LÅÅNG (5 månaders kollen)!!
Växer på bra ;)
När man har två (eller flera) barn så är det så jäkla skoj att jämföra vikt o längd mellan de, tycker iaf jag ;)
Kikade nyss i Vilmers kort o han vägde 9200 när han var 5,5 månad så han var några hekto lättare, men han var därimot "bara" 70 lång vid den åldern så summan av kardemumman e väl att Dogge väger lite mer för att han e lite längre!!
Jag har "välmående" barn, som det så tjusigt kallas ;)

Sitter själv hemma som vanligt när pappan e duktig o tjänar stålarna ;)
Funderar o tänker på om vi kan tänkas ha nåt gott i skåpen?? Glass har vi nog iaf, lär bli det om inte annat för jag måste stilla sötsuget en smula!!
Trist med tisdagar bara för det e inte ett SKIT på burken ( nä jag följer ju tyärr inte desperata fruarna), får väl hänga lite vid den är burken istället tills sängen kallar..

I morgon bitti bär det av ut till Giresta för lite nybakt mamma/bebis frulle ;)

Kommentarer
Postat av: HO

Ha ha, tänkte väl... tisdagar är ju ENDA dagen jag kollar på tv! ;)

2009-11-04 @ 10:36:56
Postat av: Grandinar'n

Oj! Vilken uppfräschning! :)

Va tvungen att kolla om jag hade snurrat in på rätt blogg. :) Fin!

2009-11-04 @ 19:12:03     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: mormor eva

Hur gick det här till.... Varför har du ändrat?

Men, jag tycker att allt du gör e bra!!!!!

2009-11-04 @ 20:11:09
Postat av: Johanna

Oj, jag trodde att jag hade hamnat fel, fick titta en extra gång. Jättefint blev det!!!

2009-11-04 @ 20:36:31
Postat av: Sussa svarar

Tack för era kommentarer, men det e Sanna som ska ha all credit ;)

2009-11-04 @ 23:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0