-höGER OCh VäNStER-

2009-11-05 @ 22:02:52
Känner mig smått urblåst i skallen, vet varken in eller ut.. Vet knappt vad vänster o höger är!!
Lite sömn i natt kanske kan ordna till det en smula..

Har haft Vanja (o Delinda såklart) här hemma på lite middag, kändes riktigt trevligt att få sällskap till maten, Vilmer har ju nästan hunnit äta upp innan jag ens lagt upp maten typ, så hans sällskap kan jag knappt räkna med ;)
För tillfället sittar jag o småsneglar på inspelade "Mammas Pojkar", men ska kasta mig i säng när det e slut tänkte jag!!

Som sagt, skallen vill inte fungera alls idag, så jag återkommer med lite roligare inlägg i morn istället ;)

Kommentarer
Postat av: Vanja

Å jag tackar för god middag och underbart sällskap...Å höger det är den handen där tummen pekar åt vänster :) Hoppas du får sova i natt! Puss

2009-11-05 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0