-häRliG tiSdAG-

2009-11-24 @ 21:42:45
I morse gick jag upp med barnen å lät pappan ligga kvar med lång sovmorgon, då han jobbade ända till 03 inatt..
Tänkte att jag skulle sänka ljudnivån på barnen för hans skull genom att åka väg en sväng och lägligt nog så messade Vanja o bjöd på frukost, så det blidde påklädning på barnen o sen begav vi oss ut till trevligt frukost fika i Giresta ;)
*Tackar för det*
Blev inte allför långrandiga där hemma, då båda barnen började visa sina trötta sidor tyvärr.. Hem o kastade de båda i säng för o hinna andas ut lite ;)

På eftermiddagen hade jag o Sanna en inbokad date, så jag hämtade upp de på dagis när det var dags att hämta Saga, sen for vi hem hit o fikade o lekte ;) Det märktes (mellan hans hårda tag) att han saknat lekande med andra barn för han spelade över en hel del!! Hur som helst så var det skittrevligt att ha de här hemma, och de var gulliga o stannade ända tills det var nattetid för Vilmer, så han somnade riktigt gott när han hade vinkat hejdå ;)
*Tack söta ni, för en kanon eftermiddag*

Ja och 2 minuter efter att jag lagt Vilmer var det dags för den minsta att slå igen sina blå, han somnade tom med flarran i munnen idag *hahaha*, har aldrig hänt förut men med tanke på att han vägrar sova på dagarna så fattar jag att han e helt slut när klockan är halv 7!! Hoppas de väljer att sova hela natten nu, för det finns inget bättre än när de båda vaknar helt utvilade, utan att behöva ha blivt störda av något på natten..

Nu sitter jag o väntar på en uppdatering av Sannas blogg, så jag kan sno några bilder från dagen ;)
Under tiden får jag underhålla mig med att titta lite tv!!

Ha en trevlig kväll o natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0