-dOGGE POjkEN 6 hElA MåNAdER-

2009-11-30 @ 12:42:50
Igår blidde vår minsting hela 6 månader, tiden går fort.. men jag ska gå emot strömmen o säga att mig gör det ingenting eftersom alla åldrar har sin charm o jag kan längta tills båda våra barn blir några år, man kan göra helt andra saker med de då liksom ;)
Tänk när de själva kan önska vad vi ska hitta på för aktiviteter eller när de blir så stora så de (förhoppningsvis) blir glada över att man överraskar med nån spännande utflykt!!??
Hur som helst så slog vi ihop halvårs firandet med lite glögg-mys här hemma, väldans trevligt ;)

Tack till er alla för att ni kom o för allt gott ni bidrog med att ta med er!!

Detta är från o med i år vår nya tradition, första advent blir det glögg-mys hos oss ;)

Köpte ny adventsstake i lördags!! Men jag satte på förra årets små plåtbrickor ;)

Ehh, de var mer upptagna med lek o sånt att äta än att vara fotomodeller ;)


Morbror Björn även blivande pappa ;)



"HÄÄR KOMMER JAAG" ;)


Märker nu att jag var lite dålig med kameran, glömde fota de andra karlarna, men de gråter nog inte för det ;)

Kommentarer
Postat av: mormor eva

Oj, oj, oj, måste du ta med alla flabbande fotomodeller i din blogg, man får ju skämmas!!!

2009-11-30 @ 19:27:17
Postat av: Sofie

Hahaha!!! :)

2009-11-30 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0