-AVSlUt-

2009-11-30 @ 22:38:31
Avslutar denna måndag kväll med bilder på Stor o Liten ;)
Godnatt på er o sov gott, själv ska jag intaga sittläge framför inspelade Larry Flynt o hoppas på åtminstone nån timmes insomnande!!??
Har inte hunnit vart iväg o hämtat sov piller nämligen :(
 
Ni är mitt absoluta ALLT!! Det bästa o finaste jag någonsin gjort.. Å tillsammans med världens bästa pappa o sambo, kan det inte bli bättre..
Varför ens hoppas på högsta lotto vinsten, när jag redan är miljonär??

Nä, nu blev jag sentimental o gråtmild, så nu avslutar jag inlägget ;)

Kommentarer
Postat av: vanja

barn är den finaste gåvan man någonsin kan ge någon :) Å ni har ju fått flera :) Puss

2009-11-30 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0