-KoM Ut Nu!!-

2009-05-25 @ 13:15:09

[♥] Sprungit i trappor
[♥] Hoppat hopprep (dock med ett visualiserat hopprep, haha)
[♥] Stimulerat bröstvårtorna (jopps)
[  ] Akupunktur (nä tror inte det va)
[♥] Klippt gräsmattan (visserligen inte hela men ändå)
[♥] Stått med högläge på armarna o klippt häcken
[♥] Vart ute på promenader (skulle mera kalla det att jaga mini-gangstern hit o dit)
[♥] Putsat fönster (räknas spegeln o hallfönstret, som jag tar o putsar varje dag??)
[  ] Druckit mirakeldrycken (hittade INGA bevis på att det funkat så jag skippar det)
[♥] Klämt ur mjölk ur brösten (haha, jaa)
[  ] Ätit färsk ananas (nope, fast det gör jag gladeligen bara för smakens skull)
[♥] Färdknäppen (javisst)
[♥] Städat (bara om det räknas att dammsuga köket 2 gånger om dagen, för resten sköter min juvel till karl)
[♥] GETT UPP, FÖR DET KOMMER JU ÄNDÅ INGEN BEBIS!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad gör du hemma fortfarande?????? É det inte dax att bege sig?????? Håller tummen! Kram kram

2009-05-25 @ 19:22:09
Postat av: Zara

Det är helt OK att komma över och ta våran gräsmatta å:) Lovar att Viola tittar ut då! Närå, förstår att det är jobbigt både med magen å väntan. Kom gärna över en sväng så du kanske kan tänka på något annat.

2009-05-25 @ 19:54:43
Postat av: Vanja

Den kommer nog snart ska du se....Ska vi se vem som hinner först :) Kram

2009-05-25 @ 21:41:11     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Vanja

Hoppas bebis kommer snart då :) ska vi tävla om vem som kommer först..Lillan e i full gång med värkarna nu :( Kram

2009-05-25 @ 21:42:30     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Sussa svarar

Anonym: vet absolut INTE vad jag gör hemma fortfarande ;)



Zara: Kikar gärna förbi nån dag i veckan, torsdag kanske??



Vanja: Men gumman för dig e det väl bra om lillan stannar en stund till va.. Håller tummarna för det istället!! Jag hoppas iaf jag "hinner" före..



Tack för alla kommentarer hörni ;)

Puss puss

2009-05-25 @ 22:24:53
Postat av: Johanna

Hej! Det var jag som skrev det "anonyma" inlägget, tydligen försvann namnet "på vägen".....Kram kram

2009-05-26 @ 08:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0