-ZZzzz, men ICKE föR MiG-

2009-05-18 @ 14:14:54
Jo men visst sörni, Vilmer tog sig en rejäl sovmorgon i morse.. Vakna inte förrän halv 11!!
ÅHH va skönt tänker ni nu då..
Mmm, visst..
Om, om det inte varit för att min klocka ringde 07.00 *PIIP*, skulle liksom infinna mig hos bm kl 8 i Enköping i morse!!
Väl hemma igen strax före 9, tyckte jag det såg så dött ut genom fönstret, kliver in o det e helt knäpptyst??!!
Smög upp till Robin för att se om de kanske låg o "lurade" ihop i vår säng eller nåt, men icke det heller.. Robin sov han oxå som en stock!!
Jag fattade ingenting men kröp ner under täcket iaf o vaknade inte förrän som sagt, halv 11 :)

Det gick bra hos barnmorskan, inget speciellt förutom att hon sa att hon inte trodde vi skulle ses mera, trodde (hoppades ska jag kanske säga) inte jag heller, men så blev det iaf!!
Har även bokat in en tid till den 2 juni, vilken jag VERKLIGEN hoppas slipper, men det lär ju tiden utvisa..



Vecka 40, får jag säga att jag e jävligt glad över att ha "klarat" 2 graviditeter utan en endaste bristning på maggen (eller brösten heller ska jag säga förutom ett litet på 1 cm eller nåt)!!??
Men som sagt, allt det här med bristningar, hängpattar, bla bla bla är ju till hälften ärftligt och till hälften hormonellt, så det finns ju inget man kan göra åt det tyvärr..
Men jag menar plastic fantastic-kirurgerna ska väl ha jobb att utföra de oxå, eller hur ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, va du é fin med din bebbe magge!! Nu é det snart dax........Kram och lycka till!

2009-05-18 @ 15:56:32
Postat av: Vanja

Tänk om ja med kunde ha din kropp nu i andra graviditeten.....Ja e ju en heffa klump jämte dig ;)

fast ja har med sluppit allt vad bristningar e och de e skönt. Hoppas bebis kommer snart så man får se de lill* livet :)

Kram

2009-05-19 @ 11:02:54     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Leila

Verkligen jättefin bild.

Och snygg klocka! Letar klockor själv men hittar ingen jag gillar..

Vad har du köpt din, skulle vilja ha något liknande fast i färg..

2009-05-19 @ 12:18:41
Postat av: Sussa svarar

Johanna: Tack så mycket gumman :)



Vanja: Visst e det skönt att slippa :) Jo, jag håller tummarna att "den" känner för att komma ut o hälsa snart ;)



Leila: Tack tack :) Å gällande klockan så älskar jag den, har haft den i 8 år snart.. Det är en Tissot (PRS200) så de kan man köpa på den flesta atällen där de säljer Tissot :)

2009-05-19 @ 13:24:18
Postat av: Anki Olsson

Vilke fin mage du har. För övrigt syns det inte att du är gravid. Det är liksom bara magen som putar ut. Hoppas allt är bra med dig. Förutom att du är trött på att vänta, förstås... Kram på dig.

2009-05-24 @ 22:07:46     URL: http://htp://ann-christine-hoppet.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0