-VaxNing-

2009-05-10 @ 11:24:26
Måste bara fråga er som läser om det kanske finns någon av er som brukar gå o få bikinilinjen vaxad??
Eller jag är nog ÄNNU mera nyfiken på om nån brukar köra den "Brasilianska" varianten??
Å nu menar jag att man går till salong o fixar detta!!
För helt allvarligt, som det känns nu att komma "down under" *SÅ ATT SÄGA*, det e ju fan nästan helt omöjligt!!
Finns det speglar som tål vatten imma eller??
Kanske får ta o boka en tid hos "down under" frissan ;)

Känner bara lite rädsla för smärtan, har pratat med en vän som regelbundet gör den grövsta varianten (den mesta rensningen alltså), å hon säger att det spelar typ ingen roll hur många gånger man gör det, för man vänjer sig aldrig med smärtan.. Gör alltid lika skiitont, MEN det blir jävligt tjusigt däremot ;)

Får se hur det blir med den saken??!!

Kommentarer
Postat av: HK

Jag tycker det går lättare och lättare för varje gång, finns en tjej i Enköping som är skit bra!

www.harmonyhudospa.se

2009-05-10 @ 20:33:13
Postat av: Johanna

Ja men Sussa, gör som du gjorde när du vänta Vilmer, ta pepparkaksmåttet till hjälp!!!!! Varför inte prova en bock den här gången:)? Kram kram

2009-05-11 @ 10:43:19
Postat av: Sussa svarar

Johanna:

Har letat fram varenda jävla pepparkaksmått jag har i huset nu, så du vet ;)

Hahahaha!!

Kraam

2009-05-12 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0