-VåR dAg idAg-

2009-05-05 @ 18:51:53

I morse när Robin vaknade o kom ner, klev han fram o undrade om vi hade nåt speciellt vi skulle göra idag??
Å han sa det på det där gulliga sättet (typ på det sättet han säger saker om det e nåt han "indirekt" vill säga),
men trög som Jag är så sa jag bara, "nä jag ska väl bara vila när lilleman är på dagis tror jag"!!
Då viskar han..
-"Vet du inte vilken dag det är idag baby"??

Ok, ungefär HÄR OCH NU SKÄMS JAG ÖGONEN UR MIG..
Vi firar 3 år idag!!
Å JAG hade glömt bort det totalt :(

Så när Robin var in till Enköping o besiktigade vår röda fara, (som för övrigt bara fick ett pyttelitet nedslag), lämnade jag lilleman på dagis o åkte sen o köpte både lite blommor o mysfrukost till oss..
Ja eftersom Robin jobbar kväll idag så blidde det romantisk frulle istället för romanstisk middag ;)
Funkade bra det oxå!!

Jag har turen att få ha världens bästa människa i mitt liv, jag älskar DIG Robin!!
Idag är det "vår" dag..


Kommentarer
Postat av: mormor eva

Jag älskar er!

2009-05-05 @ 22:05:00
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg:)! Kolla gärna in våran blogg det är två bästisar som har en blogg tillsammans:D

2009-05-05 @ 22:11:58     URL: http://petroochjossan.blogg.se/
Postat av: Grandinar'n

Måste ju få gratulera! :)

Vilken myskille du har!

2009-05-05 @ 22:23:22     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ett stort grattis till era tre år tillsammans! Kram kram

2009-05-06 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0