-SuRpRiSe PaRty-

2009-05-15 @ 21:57:54

Har precis landat hemma, efter att ha varit på ett överraskningspartaj för Bullen/Daniel!!
Han blidde HELA 25 år "UNG" ;)
Men eftersom vi hade lill grisen med oss, så stannade vi inte så länge, eller jag ska kanske inte skylla ALLT på honom för han stoortrivdes bland alla människor o visade inte en tillstymmelse till trötthet!!
Om sanningen ska fram så var det morsan *läs JAG* som höll på och somna stående, jag var vaken hela natten av ingen anledning alls förutom att jag inte kunde sova??!!
Så nu e det jag som ska dra filten över maggen o krypa ner i soffan, Robin tog cykeln ner till Jonas han, jag känner mig inte som nåt roligt sällskap så han får nog lite trevligare hos honom ;)

Så sov gott då!!

Förresten, idag går jag in i.....


Kommentarer
Postat av: Vanja

snart dags för bebis då ju :) man e nyfiken på vad som döljer sig där inne :) Kram

2009-05-16 @ 10:23:19
Postat av: Leila

Och inga magbilder ännu :/

2009-05-17 @ 01:34:34
Postat av: Bulln

Tack för allt i Fredags.. =) Hälsa Gubben

2009-05-17 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0