-RuLLSaNd-

2009-05-13 @ 17:38:29
Faan va jag längtar till sommaren, vill ha bort magen, ha hit solen o värmen och bara njuta av Sverige!!
Nu tror jag inte det kommer bli nåt men jag hoppas iaf på det, vi *läs jag, syster o familjer* har pratat om att dra till Rullsand ett par dagar i sommar, för jag menar vem f..n behöver utlandet när man kan åka dit??!!
Den lilla detaljen e väl iofs bara att det krävs fint väder för att det ska va riktigt najs, o vi vet väl alla som lever i detta avlånga land att såna garanier INTE finns här..
Tyvärr!!
(För er som inte vart där rekommenderar jag det varmt)

Jaja, får se vad sommaren har att erbjuda, längtar gör jag massor iaf :)
Nu ska jag plocka ut käket ur ugnen och lassa in lite i kistan..



Vi förra sommaren!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad e Rullsand? hmm en förrymd skåning vet inte vart det ligger :/ ooopps....

När e de dags för dig nu? de måste ju vara nu snart?

Kram

2009-05-14 @ 13:06:45
Postat av: Sussa svarar

Vanja:

Rullsand ligger utanför Gävle, lagom avstånd att åka :)

Riktigt lång sandstarnd, man tror att man e utomlands.. Men som jag skrev så krävs ju fint väder för att det ska vara en mysig upplevelse!!

Jag går in i v 40 i morgon, har BF 22 maj om en vecka!! Känns rätt tungt nu..

Hur mår du??

Kramar

2009-05-14 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0