-MvC-

2009-05-04 @ 13:30:34
Som ni kanske läst så hade jag alltså en gästbloggare igår, närmare bestämt min egen man ;)
Efter gårdagens "knäppa" Hammarskogs-rutt ville han skriva, haha!!

I morse hade jag tid 07.30 hos bm, som förövrigt ligger inne i Enköping, så det vara bara att ställa klockan igårkväll o pallra sig upp i morse..
Robin följde med den här gången o höll ordning på gangstern som annars befinner sig precis överallt o ingenstans, så det e rätt omöjligt att åka själv med honom!!
När bm skulle mäta magen såg hon lite frågandes ut o återgick till mina papper för att dubbelkolla förra sf-måttet, kom tillbaka till mig o mätte igen..
Hmm sa hon, längre ner än så här kan inte en bebis ligga, utan att vara född då vill säga!!
Så hur går det för dig, när du går egentligen frågade hon??
Ja, inge vidare svarade jag men nu har jag iaf en förklaring till varför o det känns bättre..
När vi var klara i Enköping så skjutsade vi "pappan" till hans lastbil o vinkade av honom där innan vi for hemåt igen..
Sen tog vi oss ner till Zara o Osvald för o fika o leka lite :)

Nu e vi hemkomna o lilleman har sovit en timme nu, så han vaknar nog vilken sekund som helst, får se hur vi spenderar resten av dagen??!!

Ha en fin dag allesammans!!
// Sussa

Kommentarer
Postat av: Therese

Tipsbolaget från K-holm säger att den lilla tittar ut i helgen, kanske håller sig kvar till början av nästa vecka.

Hälsa La Familia!

2009-05-04 @ 15:37:18     URL: http://morslillafreja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bebben kommer nog när som helst nu......åhhhh va spännande........kram kram

2009-05-04 @ 19:16:30
Postat av: Sussa svarar

FAN, nu får jag ju nästan förhoppningar här när ni skriver så här ju.. LÄR bli måttligt besviken när jag inser att jag kommer gå "över" tiden med typ 2 veckor eller nåt :(

2009-05-04 @ 19:51:30
Postat av: Sofie

Inte på min födelsedag bara ;) Hahahahaha

2009-05-04 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0