-MiN sÖta MammA-

2009-05-04 @ 19:46:17
Tänkte bara berätta för er som skulle kunna tänkas vara intresserade, att min söta mamma bloggar!!
Jopps, så är det ;)
MEN, ja det finns ett Men oxå.. Hon bloggar genom att maila..
Så de enda som kan läsa "hennes blogg" är jag o mina 2 syrror, för vi är de enda hon skickar till nämlisch ;)
Har skojat o sagt att jag kan hjälpa henne att skaffa e riktig blogg men det totalvägrar hon, så hon får väl fortsätta med sin egen variant då!!

När Julle vakna från sin middagslur idag så drog vi in till stan med Sanna o Saga o inhandlade ett par nya stövlar till grabben, för med tanke på vad de "lovat" för väder resten av veckan så kändes det rätt important att han hade ett par riktiga gummipjucks!!
Så nu e det avklarat, tack söta ni för sällisen!!
:)

Kommentarer
Postat av: Anki Olsson

Hej Gumman.Vad duktig du är. Vilken fin blogg du har. Roligt att gå in och kolla ibland,nu när man har tid. Kramiz;) Lycka till, det börjar väll närma sig för dig/er nu...

2009-05-07 @ 21:52:22     URL: http://htp://ann-christine-hoppet.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0