-MEd MagEn i tRoSoRNA-

2009-05-14 @ 22:02:56
Ja varje gång jag reser mig upp från sittandes eller liggande så behöver jag nästan "kika efter" om det inte ligger nån bebbe i trosorna.. Grymt obehagligt!!
Helt sjukt att den kan ligga såå jävla långt nere!!??

Nog om det, jag o min lite sjuke gubbe har precis smaskat i oss några portioner av rabarberpaj o glass :)
Nu sprutar det nästan ut genom både näsa o öron av äckelmättnad :(
Men känner jag mig själv så kan jag säkert bli sugen på ÄNNU en portion om jag väntar en kvart eller nåt ;)

Dagen för övrigt har spenderats i soffan och i tvättstugan.. Lill-kalle har vart på dagis o jag har passat på o vilat kroppen, riktigt skönt faktiskt!!
Går ju in i v 40 i morn ;)
Å appropå mage, bebbe o graviditet så kom min underbara Sanna förbi idag med en stor kasse neutrala 50/56 kläder, min bebis garderob ekar rätt tom nämligen.. Trodde "bara" vi skulle ha 1 barn så jag var himla snabb med att sälja iväg en massa efter Vilmer :)
Men nu har vi lite när vi kommer hem iaf, sen blir det shopping när vi vet om det blir en "snopp" eller en "snippa" liksom ;)

Nu ska jag pussa min sjukling här bredvid!!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0