-LoVe iN A SandBox-

2009-05-11 @ 09:07:01
Orkade inte med ett kvällsinlägg igår tyvärr!!
Känner mig rätt trött o sliten mest hela tiden, Vilmer har dessutom vart vaken i typ 4 dygn (så om nån vill låna så går det bra helt gratis, hahaha), å jag kan väl inte påstå att han är speciellt glad o skojlig att umgås under sin vakna tid heller med tanke på hans skrik av ondo..
Kika i munnen på han igår igen, jopp där var ännu en bamsing omgiven av vit svullnad!!
Men tyvärr så följer ju en sak en annan, har han ont vill han inte äta nånting, har typ ätit 2 smörgåsar sen i torsdags, och med det medföljer ju oxå hunger o missnöje, så allt blir till en OND cirkus kan man säga!!

Vi tog oss iaf en sväng till Sanna, Bullen o Saga igår (Saga sov dock middag den större delen av vår visit, våra barn sover ju inte riktigt samma tider), men de hann kramas en stund iaf ;)
Saga var såå söt när hon vakna, det första hon gjorde när hon såg Vilmer var att knalla fram o omfamna honom..
Sötisen!!

Sen invigde de Sagas nya sandlåda tillsammans!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Men gumman då! Vad gör du hemma? In och föd barn med dig! ;) Vore trevligt att få se en liten färsking till helgen!

Har du haft några känningar sista dagarna?



Kram

2009-05-11 @ 11:12:28     URL: http://morslillafreja.blogg.se/
Postat av: Therese

Som sagt var, jag håller mina båda tummar hårt! Det är bra tungt på slutet att bara gå och vänta.

Kram

2009-05-11 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0