-LitEt bReAk-

2009-05-02 @ 20:37:17
Ja det var inte meningen att ta "semester" från bloggen, bara blitt så tyvärr!!
Hade tänkt slänga in ett inlägg igårkväll men då fick jag såna kraftiga magsmärtor att jag var tvungen att ringa syster o höra vad hon trodde??!!
Kunde inte sitta, inte stå, det tryckte neråt o gjorde skiitont både i magen o i ryggen..
Men efter att ha avvaktat i en timme så började det ge med sig så jag kunde lägga mig o vila en stund, så det var bara falskt alarm..

Idag hade min man KM i darten hela dagen lång så jag o lillprutten drog till Knivsta!!
Hade en heldag i lekparken med båda syrrorna, mamma o Rasmus;) 
Efter det blidde det lite tidig middag på pizzerian,
tror ni lill-julle var hungrig eller, han åt upp hela sin barnpizza (med undtantag från 2 tuggor)
THAT`S MY BOY!!

Ja, nu sitter jag o Robin o kikar på "ingenting" på tv, så jävla trist med massa kanaler men inte ett piss att titta på..

Känner mig riktigt STOR och KLUMPIG just nu, tur att jag E JÄVLIGT BRUN iaf, hahahaha!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad mkt frisk luft Vilmer fått i helgen. Jag tycker han börjar bli sitt vanliga jag nu. Igår var han så förnöjsam o gick mest o lullade för sig själv. Det var härligt att se! Puss, puss.

2009-05-03 @ 19:43:21
Postat av: Anonym

Åh, vad mkt frisk luft Vilmer fått i helgen. Jag tycker han börjar bli sitt vanliga jag nu. Igår var han så förnöjsam o gick mest o lullade för sig själv. Det var härligt att se! Puss, puss.

2009-05-03 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0