-LitE Om dAgEN-

2009-05-27 @ 21:04:30
Nu skiner glasdörrarna/rutorna i uterummet :)

Ja den här dagen passerade ju den oxå då..
Inne på +5 nu, men jag har i huvudet satt ett nytt bf datum nu, nästa fredag, för det e då man blir igångsatt om inget hänt!!
Så varje dag närmare nästa fredag är ju bra va :)
Men jag ska inte sticka under stolen att det är MERA än skitjobbigt att gå o bara vänta.. Tårarna kommer väldigt lätt, för absolut ingenting kan jag säga, tror jag har bölat 3 gånger idag, å jag har inte gått o lagt mig än heller så det kan hinnas med flera omgångar;)

Nog tjatat om det!!
Kattis ringde idag o undrade om jag inte ville ha lite sällskap i väntans tider, ABSOLUT, så hon o Vanessa kom förbi ett par timmar!! Fick gosa lite bebis med andra ord i väntan på en egen liten :)
Hon hade även med sig en liten present till min sk inneboende, en jättesöt pyjamas (men jag tänkte nog använda den som bodysuit i sommar istället tror jag, för den var jättefin)..
Det är bara jag som e TOTALT KASS som fortfarande inte köpt nåt till Vanessa.. Måste bara fixa lite ork att ta mig in till stan först!!
Senare på kvällen var det dags för lite storhandling igen, vi "dumpa" lill junior hos farmor under tiden, han har knappt sovit idag så han var ybertrött, tror inte han hade uppskattat 1,5 timme på Maxi??!!
Han stortrivdes däremot hos sin farmor, för han ville INTE åka hem ;)

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe o ringa syster, vi har ju bara pratat med varandra 2 gånger idag, med andra ord typ 3 gånger mindre än vad vi brukar göra ;)

Så trevlig onsdagkväll på er då (för det e väl onsdag va?? Blir helt vilse på alla veckodagar känner jag)!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kan alltid ta dig till Små Stjärnor och inhandla bebis kläder =)

Lycka till nu om det skulle bli av medans jag är borta. Många kramar, Helena

ps. jag gick över 14 dagar med Ida, hon föddes den dagen jag skulle ha blivit igångsatt =)

2009-05-27 @ 23:48:14     URL: http://kinnunen.blogg.se/
Postat av: Sussa svarar

Helena:

Jo det hade jag såklart gärna gjort om det inte vore för att de redan varit där o inhandlat typ ALLT de gillade själva ;)

Kram o trevlig resa nu!!

2009-05-28 @ 00:15:21
Postat av: Vilmer´s Svärmor ;)

TAAACK :)) Men baby, du är ju råfin i håret :) Och sen om du vill förnya dig så hjälper jag gärna till, älskar att fixa med hår :)) pusskraam

2009-05-28 @ 09:55:41     URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Vanja

Bebis kommer nog snart ska du se :) du får hmm...klättra berg eller nått så länge ;-) Kram

2009-05-28 @ 11:45:23     URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0