-KnifEtOWn MaRkEt-

2009-05-17 @ 11:55:01
Ja tyvärr gott folk så var det inte skojigare än att vi åkte o överraskade mamma & co på Knivsta marknad igår!!
Alltså inge BB eller krystande, även om jag oxå hellre haft det ;)
Vi hade ju från början tänkt o strunta i årets marknad, men när vi sen såg hur solen gassa så kände vi båda att vi INTE kunde missa en årlig tradition liksom..
Så det blev marknad, tivoliåkande, öldrickande, årliga tipsrundan o grillningen med alla uppe hos mor!!
Riktigt trevligt, trots att jag inte vann tipsrundan *haha*!!

Vilmer åkte karusell för första gången, hade ju ingen aning om han skulle bli livrädd eller faktiskt tycka det var skoj.. Blev det sistnämnda, han satt i mosters knä o skrattade under färden..

Jag e skitseg idag, känns som om jag var den fullaste igår eller nåt, orkar knappt blippa på datan!!??
Ska nog vila lite när lill skiten sover middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0