-KloCkAn e BaRa 11..-

2009-05-10 @ 11:16:34
Ja klockan e bara 11 o vi har typ hunnit med en halv dag redan känns det som :)
Vilmer vakna strax efter 7 o då mös vi lite i vår säng alla 3 sen blidde det frulle (som inkluderade kladdkaksmuffins från syster, som för övrigt fyllde år igår)..
Efter det kom min karl med ett "erbjudande", han frågade om han nu stor storstädade hela huset (vilket var MER än nödvändigt kan jag informera om), så kanske han kunde mecka med den röda faran resten av dagen sen??!!
Kan säga att jag skulle gått med på nästan vad som helst bara för att slippa röra en dammtrasa idag, så den frågan/erbjudandet fick ett givet JAA till svars ;)

Jag o Vilmer drog ner till lekparken o lekte lite men han började bli trött framåt 10 tiden så vi begav oss hemåt, var bara det att Robin precis stod o avslutade städnigen med skurande så vi kunde inte gå in riktigt då, fick bli lite gungande här på tomten, men det tog inte många sekunder innan lilleman satt o gungade SOVANDES ;)
Haha, han var så trött att han somna i gungan, va bara till o klä av han o kasta han i hans binge istället!!

Å han sover fortfarande sen blire lunch, å senare väntar väl lite påfyllning i både kyl o frys för oss tror jaf!!

Ha en trevlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0