-jAktEn På dEn föRSvUnnA vAgNEn-

2009-05-11 @ 22:00:00
Kanske inte riktigt "den försvunna" då, men jag ville ju som jag skrivit fleera gånger tidigare ha en lättare sulky till lilleman, så idag bar det av in till stan tillsammans med Pillan o kikade efter en som jag sett på Blocket!!
Men som vanligt *me in a nutshell* glömde ju givetvis att kolla upp vagnen lite mera innan jag ens ringde på den..
Kanske skulle kollat typ det viktigaste (viktigt för mig iaf), om det över huvudtaget gick att fälla vagnen till nåt slags liggläge!!??

Ja, för det gick nämligen inte!!
Det här är ENDAST en sittvagn, å jag kan känna att lill-Julle fortfarande sover middag så det vore ju najs om han åtminstone fick chansen att halvligga om han skulle slockna i den!!
Så jag/vi åkte därifrån utan vagn, men det vart dock en trevlig liten utflykt för att få denna dagen att gå oxå ;)

Så här såg den ut iaf..
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0