-fULLSpÄCkAd dAG-

2009-05-20 @ 19:57:40
Ja med tanke på att jag nu och sen typ 3 timmar tillbaka, har sammandragningar var femte minut, måste väl tyda på att det har vart en mer än fullspäckad dag idag!! Eller??

Började morgonen med att hämta upp Sanna i byn, åkte hem hit o drack kaffe o skvallra ;)
Sen dök svärmor upp en sväng, var ju en vecka sen hon träffa mini gangstern liksom ;)
När det sen löd mot lunchtid säger sötnosen Sanna att hon vill bjuda mig o Vilmer på lurre.. Sagt o gjort, blidde kebab o pizza nere på Lilla Torget
*tack så jättemycket gumman*
Efter det åkte jag o Vilmer hem, jag kasta han i säng en sväng (resulterade iofs bara i typ 20 minuters vila men alltid nåt)
Sen kom Fröken Kinnunen och Ida förbi en snabbis o sa hej och passade på att ta hem lite kläder som jag inte hunnit sälja klart åt henne :)
Samtidigt kommer lilla Kattis o Vanessa på "långväga" visit..

Å när hon åkte hem strax efter 6 kommer min man på att vi knappt har nån öl kvar inför grillningen i morn, och "oturligt" nog hade han just hunnit tagit sig en, så det var bara för mig att skynda in i bilen o gasa mot Stenhagens bolag!!

Ja, massa kaffe har det blitt iaf :)
En trevlig dag men den har definitivt satt sina spår i både rygg o sammandragningar som sagt, haha!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0