-EftEr RegN koMMEr ..-

2009-05-26 @ 19:07:45
..solsken, eller hur var det nu igen??!!
Efter SOL kommer regn??
Ja, det gjorde det här iaf, tokfint hela dagen men sen så blidde allt bara svart o så började vattnet komma ner från ovan!!
Hur som, så var det jävligt skönt att få sig lite brunfärgs-påfyllnad (allt hade ju försvunit på min arma kropp) iaf, nu ska jag nog inte ut mera ikväll så det e väl ok att det regnar nu då..
I morse lämnade både jag o Robin Vilmer på dagis, sen drog vi vidare till Knivsta.. Jag stannade hos syster o Robin drog vidare till Sonnys garage för att "hotta" upp lilla röda porschen med solfilm (INGE raggigt, hahaha)!!
Sen sammanstrålade vi alla 4, å Rasmus oxå såklart o lunchade lite på Café Thunman, riktigt goda pastasallader hade de där ;)

Å efter det var det rumpläge på Sofies gård, med fejjan mot solen för att få i sig så mycket sol som möjligt innan det var dags att återvända hem..

  "Ralle-balle Rasmus" intog oxå rumpläge, dock i skuggan ;)

Som ni ALLA säkert fattat så ÄR JAG ALLTSÅ FORTFARANDE HEMMA IAF!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde nästan att du hade åkt in, eftersom det har varit glest m. inlägg idag!! Ack va fel jag hade.... Jag var i Knivsta igår, tänkte på dig då. Själv åt jag mosbricka på macken, gott det oxå!! Kram kram

2009-05-26 @ 20:14:13
Postat av: Johanna

Nu försvann tydligen namnet igen........vet inte varför..........Bara jag......som skrev några rader. Kram kram /Johanna

2009-05-26 @ 22:01:38
Postat av: Sussa svarar

Johanna:

Åhh mosbricka lät himla gott det oxå ;) Men som sagt, jag stannar hemma ett tag till!! Kraam kram

2009-05-26 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0