-dÅ VaR Vi 4 i fAmiLjEn-

2009-05-30 @ 09:54:40

Klockan 12.47 igår föddes Vilmers brorsa Douglas, med en tungvikt på 3750 g och en längd på 53 starka cm ;)

Haha, känns lite konstigt at man numera är 2 barnsmamma, men det kommer man väl in i antar jag!!
Just nu känns det dessutom som om jag har ytterligare ett "bowlingklot" typ som vill ut genom hål nr 2 ;) Man vankar ju fan mera nu än när man var höggravid??!!

Kom ju som sagt hem vid 20 tiden igår, så vi har inte hunnit träffa Vilmer än, längtar sjukt mycket efter honom, å jag har såna skuldkänslor att han råkade se mig (ja, höra var ju oundvikligt här hemma), innan ambulansen kom, han väcktes av mig stackarn..
Hoppas han glömt bort det o inte får några större men av sin mor iaf!!
Snart ska vi väl höra av oss till farmor o farfar o höra om de vill kika ner med vår lilla gris, han har bott hos de när vi vart borta :)
Tack snälla ni för hjälpen!!

Kommer en uppdatering om hur allt satte igång, här nån dag.. Idag ska jag bara vara med familjen..
Syster o familj kommer, sen skulle även mamma o Kenth ta båten hit idag o övernatta i Örsa "hamnen" ;)
Blir väl lite käk på "lyxus" krogen Lilla Torget för oss alla ikväll tror jag!!

Nu ska jag upp å pussa på mina pojkar som ligger kvar i sängen än;)

TACK FÖR ALLA GRATULATIONER!!


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Ååååh! Grattis!!!

Misstänkte nästan att du hade fått åka in. Va in och kollade efter inlägg konstant. :)



Jättefin liten kille...

STORT GRATTIS till er båda!

2009-05-30 @ 10:28:31     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Jonas o Madde

Stort grattis till lillkillen=) Från Jonas och Madde (torstuna/holmsta)

2009-05-30 @ 12:22:34     URL: http://bencas-bencas.blogspot.com
Postat av: Vanja

Ett stort Grattis till er :) Kommer förbi en runda i morgon och tittar på lill pojken. Ett stort Grattis igen!! Kram

2009-05-30 @ 20:22:34     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Jenny

Ett stort grattis kram jenny

2009-05-30 @ 23:02:13     URL: http://erikssonnordberg.blogg
Postat av: Ottosson

Hej vannen...



GRATTIS tıll lıllkıllen. Hoppas allt ar bra med er dar hemma. Rınger nar jag kommer hem och vıll da garna komma forbı och krama lıte pa Douglas. Hoppas Vılmer tar det bra att ha fatt en lıllebror. Hors pa tordag. Kram fran Ottosson ı Turkıet...

2009-05-30 @ 23:03:03     URL: http://holmsta.blogg.se/
Postat av: Carin

Garttis, hoppas man får komma snart ovh titta. kram

2009-05-31 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0