- +1 -

2009-05-23 @ 23:39:02
Ja då har hela den här dagen gått oxå då..
Vad har vi hittat på??
Typ absolut ingenting, började dagen med lite långsovning hela familjen sen fick vi besök av Johan o Kevin, blidde lite fika :)
Efter det bestämde jag o Vilmer oss för att vi skulle sova middag ett tag, och ett tag visade sig bli 2 timmar o 45 minuter, oops ;)

Sen tyckte min man att det var dags för storstädning igen, så det tog han tag i medans jag o lilleman begav oss ner till torget o smaskade glass!!
Så nu skiner huset igen ;)

Kvällen har spenderats i soffan, som sagt inte många knop gjorda från min sida idag inte!!
Nu väntar sängen och "hoppet" tänds lite igen ;)

Sov gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0