-wHat´S wRonG??-

2009-03-16 @ 19:54:22
med våran lilla kille??
Nu har han insjuknat IGEN med feber!! Fattar inte vad det kan vara, om det ändå "bara" vart en förkylning, men det är alla dessa febertoppar som oroar mig lite..

Tyckte han va väldigt rosig om kinderna när han hade sovit middag så jag tog tempen o den var 39,1 igen..
Vi har inte ens vart bland sjuka människor, å han har inte vart på dagis sen i torsdags??!!
Jaja, jag jobbar i morgon så Robin är hemma med honom tills jag kommer hem o då drar han iväg..
Ska ta o slå en pling till läkaren i morgon o fråga om de skulle kunna ta några prover på honom, skulle kännas skönt att kunna utesluta eventuella andra åkommor!!
Har nyligen hört en hemsk historia om en 4-årig pojke som fick feber av och till ofta, sen "tvingade" dagmamman i fråga föräldrarna att uppsöka läkare.. Mm, det visade sig att pojken var svårt sjuk och han avled senare :(
Så fruktansvärt..

Nu ska jag värma mig lite köttfärsgratäng från gårdagen o gräva ner den här tjockismagen i soffan, för snart så börjar 90210
;)

Pöss på er (Om det nu e nån förresten som minns att jag FAKTIskT HAR EN BLOGG)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hade nästan glömt bort det men sen fundilurade jag lite å mindes den;)

2009-03-16 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0