-TRötteR-

2009-03-31 @ 19:27:41

Shit pommes frites vad mina ögonlock känns tunga nu.. Vilmer somnade för en timme sen, Robin drog precis ner på dart träningen, själv har jag intagit halvt liggläge i soffan :)
Inväntar sista avsnittet av "Den Rätte För Rosing",
you know..,
my favorite *haha*!!

Robin ville dessvärre att vi skulle se det ihop när han kommer hem så jag har satt boxern på inspelning, lär väl visa sig om jag tagit en liten slumring i soffan innan dess ;)
Eller så kanske jag helt enkelt ska resa på arslet o göra nån nytta istället, så jag inte märker av tröttheten??!!
Skulle behöva skura av vagnen om vi nu ska sälja den, men det får i värsta fall vänta till helgen, får se hur det blir med den saken..

Bjussar på en bild från min rosdekoration jag hade på bordet i lördags, kände för att göra nåt skoj med dem, hade dock inte skadat med en bukett till ;)


 



 


Kommentarer
Postat av: Sofie

superfint sis!!

2009-03-31 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0