-tA bORt-

2009-03-25 @ 19:16:14
den här jävla huvudvärken jag har.. Gahh!!
Längesen jag hade riktig huvudvärk, skulle inget hellre än att lägga mig nu men det går ICKE.. Nä, jag måste vänta in tvättmaskinen OCH laga matlådor..
*Suckar*
Vet precis hur det blir, som alltid.. Kommer inte att hamna i säng än på läänge!!
Vet inte vad jag ska göra med köttfärsen heller, vi åt lasagne häromdagen så det lutar åt att jag meckar ihop senapsbiffar eller nåt, vi får se vad jag orkar för tillfället :(

Ja idag då??!!
STOORA saxen blidde det inte iaf, jag ska ju spara ut mitt hår, jag ångrar mig varje gång jag klipper av det, så för typ första gången i mitt liv blev det inte så drastiskt faktiskt!!
Röda o blonda slingor i halva håret, sen resten svart.. Ja, toppade igenom det gjorde hon ju ordentligt iaf!
Sen ville hon ha 3 olika teman på oss, mitt blev "Filmstjärna", så hon la upp håret på stora spolar o gjorde en storlockig frajs ;)
Både Challan o Sofie var ju rätt nyklippta så där blev det mest färgförändringar..
Charlotte fick olika blonda och bruna nyanser och Sofie fick skiitfräna cerisa slingor och även halva tuppkammen cerise färgad
:)

Men jag e ledsen för bilder komer jag tyvärr inte kunna bjussa på förräns kanske nästa vecka när fotografen mailat över dem..
Det är väl även då, de kommer publiceras på deras hemsida och i Knivsta nytt!!
Men som jag sa, de kommer de kommer!!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0