-SuRpRiSe-

2009-03-30 @ 22:14:02
Min käre älskling kom hem från jobbet idag, med GISSA VAD??
VÅR NYA VAGN ;)

Han hade åkt förbi Västerås och köpt den redan idag (tror han var rätt ivrig han osså)!!
Så nu har vi *läs Robin* satt ihop kärran med liggdel o bumperbar mm, så nu står den körklar i uterummet o bara "väntar" på premiär-turen.. Vilken iofs kommer dröja en sisådär 7-8 veckor till tyvärr :(

Har dessutom lyckats köpa ett Acta Graco babyskydd idag, ska hämta det på fredag, så nu är alla "måsten" kirrade, känns underbart!!






Måste bara flika in en sista sak innan jag ska krypa ner bredvid min darling..
Fick ett mess av honom idag, efter att jag skickat ett mms på vår son till honom, det löd så här..

"Meen dra snabeln runt husknuten, vad jag ÄLSKAR vår son"
Tyckte det var en sån klockrent skojig och söt kommentar, så jag va bara tvungen att berätta den ;)

Pöss och natti!!

Kommentarer
Postat av: SusannaPlahn

åååh vagnen är ju sjukt fiiiin "massa avis" haha! ja, bilden på syster & Carla är superfiiin :D pusspuss

2009-03-31 @ 19:27:44     URL: http://fruplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0