-SnAbbiS-

2009-03-28 @ 16:38:58
Här kommer ett inlägg i typ 210 km/h..
;)
Har jobbat idag, kom hem strax efter 3 o då tog jag tag i gårdagens plantering som inte blev av (vårt skit ica hade 1 enda påsklilja kvar, så det fick jag handla i stan igår kväll), men nu så e det tjusigt i plåtisarna!!
Å nu har jag irrat omkring å tänt ljus både inomhus och utomhus :) Har även tatt fram grillen inför kvällen..
Nu väntas bara dörrklockans ljud och Kattis med tillhörande "crazy family"

Junior är hos farmor o farfar, där han tänkte spendera natten oxå ;)
Lite synd att jag ska upp o jobba i morgon, hade vart mer än najs med en saftig sovmorgon.. Men men, man blir väl riktig pensionär nån gång, då kan man ta igen det där med sömn ,)

Nä, heppåer å trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0