-SLäKttRäff-

2009-03-30 @ 09:58:44
Helgen bestod av finbesök av Kattis o company, och sen jobb för mig både lördag o söndag.. Kände mig som sagt riktigt mör igårkväll.. Men vi hade det riktigt najs med grillning o Wii spelande hela kvällen (å natten för de andras del, jag slockna efter 12 jag) ;)
Efter jobbet igår åkte vi in till stan o mötte upp Sofie, Sonny, Rasmus o Charlotte.. Rasmus behövde ny bilstol, så det fick han, Charlotte behövde nya högtalare så det fixade hon och vi, ja vi behövde köpa en syskonvagn men det slutade med att både jag o Robin stod med våra hakor långt nedanför golvet, när de säger att
"- nä den vagnen har utgått och vi har inte en enda kvar i vårt sortiment"
Va bra tycker jag, att den säljare vi pratade med senast vi var in o kikade på den, kunde upplysa om den "pyttelilla" detaljen liksom..
Så nu står vi på ruta 1 igen vad gäller vagnval..
Ska ta o ringa runt till lite olika Barnens Hus idag för o se om det möjligen finns nån butik som har någon sån vagn kvar!!
Annars vet inte jag, finns ingen jag riktigt gillar annars heller, inte ens de dyrare är speciellt lockande..

Men hur som så smakar ju en kopp kaffe alltid gott, å det hade min kära "husliga" syster tänkt på, så hon hade med sig kaffetermos o hembakade kladdmuffins.. Där stod vi, hela familjen "taikon" (stavning??) och lapa kaffe UTANFÖR Barnens Hus :)



Kommentarer
Postat av: mormor eva

Önskar jag oxå hade varit med! Både shoppat o druckit kaffe.

2009-03-30 @ 12:00:02
Postat av: mormor eva

Önskar jag oxå hade varit med! Både shoppat o druckit kaffe.

2009-03-30 @ 12:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0