-hEJ hEJ-

2009-03-17 @ 20:34:40
Jaha, då sitter jag här igen då!!
La lilleman för nån timme sen, med 39,9 graders feber stackarn :(
Har satt boxern på inspelning av "Den Rätte För Rosing"
(ni vet det där super intellektuella programmet om Linda Rosings kärleksliv) *hahaha*
Jaja, det e lite skoj underhållning i vart fall ;)

Kan oxå meddela att det INTE blev en svettig dag på jobbet idag, då det ekade tomt av galgar dessvärre.. De anlände tillsammans med Carin kl 16, precis när jag skulle bege mig hemåt, så det får bli mer av den varan i morn istället!!
Fick däremot lite besök av Ottosson och hennes 3 kiddoz :)



Nähe, nu ska jag titta lite på "läpplisa" då, kanske skriver mera senare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho! Du är tillbaka! Så skönt för mig, då har jag någonting att läsa! Tack för kommentaren i bloggen min. Hoppas lilleman kryar på sig! Ses till helgen!

2009-03-17 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0