-gOd moRgOn-

2009-03-24 @ 07:59:30
Ursäkta för halvtaskig uppdatering några dagar men jag har liksom bara glömt bort helt enkelt!!
I helgen som gick var det ju iaf dop för min lilla systerson Rasmus, gick väldigt bra, han sa inte ett ord trots att prällen var VATTEN-fettischist *hahaha* och praktiskt taget öste litervis med vatten över hans lilla skalle
;)
Å (inte HELT oväntat) Vilmer satt inte still i kyrkan, han tyckte det var viktigare att agera dans instruktör längst fram.. Fast jag tror att de flesta tyckte det såg ut som om han dirigerade!!
Väntar fortfarande på bilder från syster som jag kan lägga upp här, själv var jag gudmor så jag kunde inte knäppa några och Robin höll i filmkameran..
Men det kommer, det kommer :)

Ja o Vilmer fick ytterligare en 40-graders febertopp i helgen då, så det måste ju vara nåt riktigt fel eftersom han haft hög feber i över 1,5 månad nu!!??
Kl 10.30 idag ska iaf Robin ta honom till barnspec.mottagningen i Enköping, jag jobbar så jag kan inte följa med..
Men jag hoppas proverna kan visa vad som e galet iaf, så man kan göra något åt saken, för vi vill att han ska bli samma gamla vanliga glada Vilmer igen, SÅDETSÅ!!

Nähepp här kan jag inte sitta längre, behöver fixa mig ett ansikte och leta fram lite "tjockiskläder" innan det e dags för dagens arbetsinsats ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0