-Go MöRa-

2009-03-17 @ 07:50:58
:)
Mindre rolig natt igen då, fy för sjuka barn säger jag bara..
Jag var upp första gången vid 01 tror jag, då bytte jag blöja, gav Alvedon o vatten sen testa jag att lägga honom igen!!
Tror inte klockan hann bli så mycket mera innan det var dgas för rond nr 2 *suckar*
Då var det min andre hälfts tur att gå ner o kika, sluta med att de kom upp i sängen båda två, men han har ju lite svårt att sova med oss så ja.., de fick gå ner till soffan och mysa en stund!!

Sen har de sovit en kvart i taget hela natten, stackars min sjuka son o stackars min ybertrötta älskling :(
Själv gick jag upp vid 07 när jag hörde Vilmers ljuva allsång nerifrån, Robin ligger kvar i soffan o drar sig lite, innan jag ska till jobbet!!

Har ringt dagis o meddelat iaf, håller tummarna att dt inte blir nån febertopp idag!! *klämmer dem HÅRT*

Ps: Challan, jag FUNDILURAR på om jag ska hoppa in o tvätta håret lite??!!
 ;) *asg*



Tingeling Tingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0