-dEn RättE fÖR oLSSoN-

2009-03-24 @ 20:30:01
!!
Meen det e ju du ju baby ;)

Nog om my löövelife..

Gick bra hos barnspec. idag, eller bra o bra kanske jag inte ska säga men nu har det iaf tagits prover som vi ska invänta svar på!!
Det de kunde säga var att Vilmer troligtvis har en slags barnastma, vi ska hämta ut en apparat i morn som vi sen ska använda morgon o kväll i 2 veckor, sen har vi telefontid med doktorn och får då utgå därifrån..
Robin fick dessutom den "superlätta" uppgiften att ta ett urinprov här hemma på lill Julle ;) Jag e skapligt lättad kan jag lova, att jag slapp göra det *haha*
Jag ska åka in i morgon bitti och lämna det provet..

Å sen gott folk, väntar frisören med den STOORA saxen ;)
Ska bli riktigt spännande!!

Nu ska jag fortsätta kika på "Den Rätte För Rosing"

Tjo tjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men lilla gubben då! Stackarn! Men kanske skönt att ni fått veta vad det kan vara!? Konstigt att han fick så hög feber bara? Eller hur är det kopplat till astma?

Hur blir det i fortsättningen nu då? Ska han hålla sig ifrån djur och så?

Sänder iallfall en puss till lilleman från oss här i Katrineholm.



Puss puss

2009-03-25 @ 22:12:10     URL: http://morslillafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0