-UtMAnAd-

2009-06-15 @ 12:09:07

60 frågor med svar!!


Blev utmanad av Therese att göra detta ;)
Så nu kör vi!!

1. Hur gammal är du om fem år? 34,5 ;)
2. Vem var den sista du träffade? Svämor (bortsett från min karl o mina barn då såklart)
3. Hur lång är du? 176 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Rallybrudar, men jag somnae efter halva tyvärr!!
5. Vem ringde du senast? Sofie
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej gumman, förlåt för det sena svaret.. Jättesnällt att du frågade men Vilmer ska på 18-måmaders kontroll idag så det blir lite tajt :) Jag kanske däremot kan få kika ut med lilleman senare på kaffe? Blir isf efter kl 16 men jag  kan höra av mig innan och kolla om det passar ;).. Puss (Till Sanna)
7. Vad är dagens planer? 18 månaders kontroll av Vilmer samt få dagen att flyta på :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I morgon blir det 2 veckor sen tyvärr :(
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Runt 9  
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat o hittat?? Bruce kom ju hit självmant ;) 
14. Vilken är din favoritplats? Varsomhelst i solen o värmen med människor jag tycker om
15. Vilken plats föredrar du minst? Alla platser där det behövs städas ;)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett hus i Knivsta
17. Vad skrämde dig som barn? Nätter o mardrömmar
18. Vem fick dig att skratta senast? Robin (han meckar för tillfället vår centraldammsugare nämligen)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har kastat dem tyvärr
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Olika, men för tillfället så e det NÖDVÄNDIGT att sova med amningsbh iaf
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken ( 2 är Robins )
23. Hur många landskap har du bott i? 1 ( Å sen Norge då)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Näe absolut inte, hahaha!!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Det tycker jag :)
27. Vilken är din favoritglass? Gräddglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vågar inte ens drömma mig bort så ;)
29. Tycker du om kinamat? Inte direkt, föredrar thai
30. Tycker du om kaffe? BEROENDE!!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten och kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Vänder mig rätt mycket
33. Kan du spela poker? Jodå, men e väl inget proffs direkt
34. Tycker du om att mysa? Absolut
35. Är du en beroendemänniska? Om jag e??
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Näpp.
37. Vill du ha barn? Tror jag vill ha ett tredje ;) 
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Köper mest biligt krims krams till vardags men jag har två dyrare armband med tillhörande halsband ( som iofs Robin har snott) o en Tissot klocka
43. Har du någon gång testat narkotika? ALDRIG 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En cigg ;)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Har ingen favorit direkt ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret där min stora grabb kom ut i magen ;)
47. Vad har du för ringsignal? "Rock on"
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? En rosa tröja o en sjömansklänning
49. Flirtar du mycket? Mest med Vilmer ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en fotostudio i Stockholm
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan fråga nån som kan ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Inte än!!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller fortfarande på med "Män som hatar kvinnor" (kommer aldrig bli klar)
54. Läser du dagstidningen? Bara på nätet 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte just nu
56. Dansar du i bilen? Dunka ratten kan man väl kalla det ;)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107,5
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad vi ska köpa till renoveringen av sovrummet
59. När var du i kyrkan senast? När Rasmus döptes
60. Vilka personer utmanar du? Grandinar´n, Sanna, HO, HK och Vanja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0