-VaR e MiN LiLLA bEbiS-

2009-06-03 @ 19:35:45
Ja vart tog han vägen??
Var in på hörselkontroll idag, samt vägning o läkarundersökning.. Barn brukar ju gå ner lite i vikt vanligtvis eller åtminstone kanske stå kvar på födelsevikten..
Men inte den här krabaten, nope, han bestämde sig för att springa upp sig en sisådär 400 g på 5 dagar!!
Det var rekord hittills för den läkaren vi träffa, jag hade väl superdunder råmjölk eller nåt då??
Nu e det iaf "den riktiga" mjölken som äts här hemma, så vi får väl se hur detta artar sig..
Men han e vår lilla lilla pluttis ändå ;)

Å idag blev jag förresten så glad, jag fick min första KRAM av Vilmer, sen lill-dogge kom till vår familj!! Han har undvikit mig o mest sökt sig till Robin, men nu ikväll när jag satt i soffan o han kom in från att ha varit ute o lekt, så halvspringer han fram o säger - "mamma", samtidigt som han kramar mig :)
Det värmde hur mycket som helst..
Men idag fixade vi oxå pumpen som jag skrev om tidigare så nu har även pappa börjat ge mat, det betyder ju att jag kan ägna mycket mera ensamtid till min äldre son ;)

Nu kom mina syrror så nu skiter jag i er!!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0