-URsäKtA, hAR dEt vARit nAtt??-

2009-06-03 @ 11:28:51
..har iaf insett hur bortskämd jag blev med barn nr Vilmer.. Han åt aldrig med mindre tidsintervall än tidigast 3-4 timmar, oavsett tid på dygnet!! MEN DEN HÄR LILL-DOGGE, han har fått för sig att man ska äta varje halvtimme under HEELA nätterna..
Dagarna går betydligt bättre, fattar inte hur han kan vara så in i *piip* hungrig hela nätterna igenom bara??!!
Bara hålla ut o se om det blir bättre..
Har iaf mjölk så jag skulle kunna skänka till halva Afrika :)
Bara det att jag behöver pumpa ut även mellan amningarna, men pumpen jag har lånat funkar inge bra..
Ska försöka ta mig in till Ackis idag o hyra en "riktig" tänkte jag, bara det att vi även har en läkartid inne i Enköping på eftermiddagen å det känns så drygt att först åka åt ena hållet å sen åt andra, så vi får se hur vi gör, jag vill bara inte få mjölkstockning känner jag!!
Nog om det, nu har mjölkkossan fått klaga lite för idag ;)

Igår så lämna vi iaf Vilmer på dagis, åkte sen vidare in o tog PKU-provet på kycklingen.. Sen hade vi ett släp att lämna tillbaka i Knivsta, så då passa vi på att dricka lite kaffe med Sofie oxå!!
Vi hann även med en sväng upp på Gränby (behövde liksom shoppa lite bebiskläder, vi har ju typ inga hemma för att jag lyckats sälja dem), hittade väl några plagg men vi ska införskaffa oss mera en annan dag :)
Gick in på "Name it" i hopp om att Sandra skulle jobba men det gjorde hon inte ;)
Kanske nästa gång!!
Dogge hittade även en liten present till sin fästmö Vanessa, som kommer hit på besök på fredag ;)

Hem till Örsa igen o hämta Julle, å fick då höra MINDRE roliga nyheter, han har börjat bitas på dagis!!
Kul, var ungefär de nyheterna jag kände att mitt otroligt pigga psyke ville höra..
Så nu e det bara att "hoppas" på att han gör det vid nåt tilfälle här hemma så vi verkligen får chansen att visa honom att det INTE är ok!! Känns väldigt trist att han skulle börja med det, hoppas han börjar prata ordentligt snart så han kan göra sig förstådd, tror att han e rätt frustrerad över att vi inte fattar vad han menar..??

Nä, ringa amningshjälpen om pump var det jag skulle göra nu va!!



Några plagg vi köpte till Dogge igår!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad söta kläder :) Hoppas de löser sig med pumpen. annars tror ja man kan hyra från apoteket med?! har hört de men ja vet inte. Krama familjen.

Kram på dig

2009-06-03 @ 11:40:27     URL: http://metrobloggen.se/vanja
Postat av: Johanna

Jättefina kläder! Var har du köpt Prince bodyn? Den var ju jättefin! Svar på ditt SMS: Ja, det är nog bra att kontakta jobbet och fylla i en föräldraledighetslapp om du inte redan gjort det och som du sa så får man en slant när man fått barnet (fick mer nu än jag minns att jag fick m. Jo.). Vi hörs nån dag! Kram kram

2009-06-03 @ 16:02:26
Postat av: Sussa svarar

Vanja:

Nu e pumpem kirrad, känns riktigt skönt ;) När kommer ni på besök då??

Kram



Johanna:

Prince bodyn köpte jag på Name it ;)

Vi hörs o synes..

Kram

2009-06-03 @ 19:37:41
Postat av: Grandinar'n

Name It! Yaaay. :)

Haha.

2009-06-04 @ 10:15:28     URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0