-tRÖtt o jÄVLiGt Arg-

2009-06-10 @ 09:08:44
Som jag skrev igår så e ju Lill Dogge superförkyld, det medförde tyvärr noll sömn inatt, plus att Vilmer vaknade ett par gånger o var ledsen..
Jag var själv hemma dessutom så det blidde lite skytteltrafik mellan våningarna med pattarna i vädret
(ja, tog jag bort han från bröstet blev det ännu mera ramaskri)!!
Nu e jag mera sömngångare än vaken tror jag??!!
Å JÄVLIGT, jävligt förbannad oxå..
Känner mig som en sån här

Säger så här, jag e himla glad att Vilmer har alla ben i behåll, Å JAG ÄLSKAR SPRIT O ANSVARSFULLA FÖRÄLDRAR!!
Skiter uppriktigt sagt i allt just nu, jag e PISST!!

Nu vill "någon" äta lite igen ;)

Hoppas ni andra har en betydligt bättre dag..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men kram på dig gumman, det där låter inte så kul........Hoppas att lillskrutten blir piggare snart! Kram kram

2009-06-10 @ 09:21:54
Postat av: Sofie

Ja,det hade kunnat gått riktigt illa det där!! Puss

2009-06-10 @ 10:56:40
Postat av: Anonym

Vad är det som har hänt??

2009-06-10 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0