-tORSdAG-

2009-06-25 @ 07:50:24
Morning!!
Va på stranden hela långa dagen igår (blev faktiskt ingen familjen Cirkus heller, kors i taket, allt gick över förväntan), till slut var Vilmer så trött att han la sig på alla fyra på filten (stackarn)..

Då ringde jag mamma o frågade om jag inte kunde få komma o lägga honom hos henne ett tag så han fick vila lite, så det gjorde vi, kom väl inte hem sen förrän klockan var närmare 6 tror jag ;)
Blev en helmysig dag iaf, MEN som tyvärr avslutades i att febertermometern på Vilmer visade 40,1 grader :(
Jaha, sjuk igen tänkte vi då.. Vi gav lite alvedon, sen somnade han o sov faktiskt hela natten!!?? Det brukar inte hända när han har feber..
Men så för bara en liten stund sen så slog det mig, just jävlar, han fick ju 18-månaders sprutan för en vecka sen o den kunde de få feber av efter 1 vecka/10 dagar!!
Så jag hoppas att det är en "sån feber", för det kan ju betyda att han mår mycket bättre idag :)
Har iaf ringt o sjukanmält honom till dagis, så hemma blir vi hur som!!

Har egentligen Bvc-tid kl 09.30 med Dogge idag, får se när Vilmer vaknar hur det blir med den tiden??!!

Så planer för dagen har vi inga än så länge, allt beror på Vilmers "status" idag ;)


Min tuffing

Dogge valde skuggan i vagnen

Challan, Vilmer o Ramus

Challan o Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0