-tOMt tiTT o gRekKäK-

2009-06-07 @ 09:41:22
Var ju iväg o skulle kika på en tomt utanför Knivsta igår, tillsammans med Kattis & co!!
Ehh, kan säga så här, att när man inte trodde man kunde komma längre in i skogen, så kunde man det.. Å typ ännu lite mera in i skogen än det, låg tomten!!
Men pricken över i:et var när vi såg en polisavspärrning ungefär 50 meter från "vår" tomt ;)
Vi drog vidare till Alsike o kikade på 2 andra tomter som låg i princip bredvid varandra, tror både Nalle o Kattis blev rätt sugna på flytt :)

Sen bjussa syster o Sonny på kaffe o kladdkaka (som Sofie typ e bäst på att baka, det e hennes specialitet), å efter det knallade vi ner med ALLA barnen o intog typ det största bordet på "Grekens"!!
Alla barnen skötte sig mer än perfekt och alla blev mätta o belåtna, så det var en lyckad avslutning på dagen!!

Det första jag/vi ska göra idag är iaf att åka in o köpa oss en ny kamera, det ska bli ett sant nöje att stampa sönder pisskameran vi har för tillfället!!
Så jag hoppas kunna inviga den ikväll med lite bilder här på bloggen (blir dock bara en digitalkamera, känner inte att jag vill lägga massa lappar på en systemkamera,även fast jag GÄRNA skulle vilja ha en)
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0