-tJA, dEt E jAG SoM E LaPPtÄCkEt-

2009-06-11 @ 22:34:18
!!
Jovisst, känner mig mer eller mindre som ett jävla ihopsytt lapptäcke "down under"..
Kikade igenom mina förlossningsjournaler i morse o googlade på de latinska orden, känns ju som om man vill veta var man e "trasig" o har blivit "lagad" nånstans!!
Nu vet jag det å det var en del, om man säger så..

Å foglossningarna kan man få dras med i typ 1 år, känns ju lagom roande!!
Jag trodde ju inte direkt att det skulle tillkomma "gravidkrämpor" efter själva förlossningen!!??
Skulle ju kännas najs att kunna börja känna att det läkte o kändes bättre alltefter att dagarna går, men än sålänge så gör det jävligt ont, trots blandad kompott av smärtstillande hela tiden!!

URSÄKTA, men jag var tvungen att få skriva av mig lite krämpor..

Idag kom Stor-julle hem, han fick skjuts av sina mostrar o sin kusin ;)
Det var skitmysigt att få hem han igen, tyvärr har han ÄNNU en tand på G, så kvällen har bestått av mycket gråt och försök till tröstande :(
Längtar såå tills alla tänderna kommit fram, han lider väldigt av det här stackarn..

Jaha, annars idag då??
Linnéa har vart här med present o fikat:)
Bvc har vart här på hembesök o Lill-julle hade gått upp ytterligare, han väger nu 4440 g ;)
Pillan har vart här o fikat :)
Karin o Klara har vart här o fikat ;)

Nu ska "Lapptäcket" ut o ta en ciggepinne o sen åker flarran in i munnen på Dogge innan det blir sängdags!!
Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, men jag har ju sagt att du kan få ta min avlagda badring;)För mig känns det finfint nu, så det finns hopp även för dig!Fick även godkännt på underredsbesiktningen!!! Så nu é man fit for fight!! Kram kram

2009-06-12 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0