-SUuPeR dUuPeR SnAbbiS-

2009-06-28 @ 10:07:44
Springer bara förbi datorn o kastar in ett supernabbt inlägg!!
Har precis lagt en jätte trött Vilmer för lite vila, å nu ska jag vagga kyckling-bebisen till sömns i sin vagn tänkte jag ;)
Sprang precis upp med ALL nytvättad tvätt o la på sina platser, kan säga att jag minns inte ens när jag sorterade o bar upp det senast, för det var typ 7 st Mount Everest berg av ren tvätt *svettisch*!!
Men nu så..

I dag ska vi på nån slags bilmässa (fråga mig inte exakt vad de har där, men vi ska iaf boka en "chip" tid under mässan), sen bär det av till Liljeholmen för där ska det bjudas på grillning o HEMGJORD potatissallad ;)

Ska berätta oxå att igår så var vår stora grabb ute med pappsen, farmor o farfar på sjön, gissa om han gillade det??!!
OM, han gjorde!!
Hahaha, han var helt salig sa Robin :)
Själv var jag iväg till Sanna, Bullen o blidde bjuden på grillat ;) Helene o Alle var oxå där (å så allas barn osså då)..

Nähepp, söva kyckling var det va!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar sommarbild på mormors darling!!!

2009-06-29 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0