-SoLiG dAG-

2009-06-16 @ 18:22:43

Nu e jag supermätt efter 2 portioner Kassler Creole ;)
*Tack tack sis för maten*

Jag o Dogge har spenderat dagen i soliga Knivsta!!
Vilmer har spenderat sin i solen på dagis och Robin har spenderat sin dag INNE, renoverandes i vårt sovrum ;)
Jag har inte pallrat mitt arsle härifrån än men ska snart samla kraft att maka mig härifrån!! 
Bjussar på lite pics från vår OTROLIGT nyttiga "motionspromenad" med tillhörande pommes frites och mjukglassätande!!



Lite solning på "playa de balcony"


Stretching på HÖÖG nivå


Ännu mera..


Klara.. färdiga.. gå




Rääzz ;)


Förste bärarn av Doggelito!!


Pommes vid Mojjen ;)


Farbror Björn håller lill Dogge ;)



NU ska jag åka hemåt!!


Kommentarer
Postat av: Grandinar'n

Vart har du köpt den svarta korta hoodtröjan du har på dig?? Assnygg!

2009-06-16 @ 18:58:47     URL: http://ceekaay.blogg.se/
Postat av: Vanja

Gud så underbart de ser ut i solen...Önskar man kunde sitta och sola på de viset...Lite avis ;-) Kram

2009-06-17 @ 13:38:58     URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0