-SoLEn BaRa foRtsättER SkiNA!!-

2009-06-27 @ 09:27:44
;)
Så himlans najs e det att bara kunna hoppa ut på baksidan direkt när man vaknat!!
Ska försöka bättra på brännan lite i dag när Robin oxå e hemma, blir inte direkt att man kan sitta o sola när man e själv hemma, då e man glad om barnen åtminstone löser av varandra med hunger o trötthet, så man kan hjälpa en i taget ;)
Hitills har det funkat rätt bra, med lite smärre kaos i mellanåt!!
Tror jag skrämde Linnéa en skvätt igår (med tanke på att hon väntar barn nr 2 just nu), när hon valde att följa med mig o gangstergrabbarna till Enköping *hahaha*!!
DET kan man verkligen kalla "Familjen Cirkus"!!
Men vi uträttade iaf det vi skulle o kom hem helskinnade oxå :)

Dagarna som gått har nästan bara innehållet uteliv o badande, varvat med lite besökande vänner..
Så jag slänger upp lite bilder på det :)





Vill oxå passa på att berätta att mina grabbar nu fått en kusin till, blev ytterligare en gangster kille till familjen Andersson ;)
Grattis Alex o Pillan!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha ingen fara men de är inte bara bara heller :P Krävs planering och 20 kg tålamod, haha! Tack så mycke för dan igår, var så roligt att vara med familjen cirkus, super trevlig kväll =) måste göras om =) tack igen =) puss puss gumman

2009-06-27 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0