-SkitMoBiL!!-

2009-06-15 @ 23:36:40
Jaa, nåt vajsing e det på min mobil, allt funkar som det ska FÖRUTOM att skicka mms!!
Har försökt hela dagen men det har inte funkat..
Å när jag skulle ringa kundtjänst så var det mer än 20 minuters väntetid
*orka vänta*!!
Gör ett nytt försök att plinga de i morn istället ;)

Idag har vi..

* Farmor kom förbi en sväng innan hon skulle till jobbet :)
* Varit o fikat hos Tommy o Vanja (skitgod rabarberpaj bjöds det på)
* 18-månaderskontroll av Vilmer (klarade alla tester galant förtom talet där han inte kunde 10 ord, men nu ska det skickas remiss om hans tungband iaf)
* Farmor o farfar kom förbi o gosade med barnen :)
* Jag o Dogge for iväg på kvällskvisten o fikade hos Sanna (där bjöds det på utsökta nybakade bullar o present till Doggelito)

*Tackar för allt idag*

Skulle bla. ha fotat kläderna vi fick från Sanna med mobilen, men som sagt, SKITMOBILEN vägrade skicka mms o jag e för lat för att plocka fram "riktiga" kameran o sladden så jag ska försöka återkomma under morgondagen me det ;)

Nu e det sängadags för oss här hemma, så goodnatt då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0